Set de Fise cu cifre punctate de la 1 la 10 - gradinita - 19

Aceste fise pot fi folosite in gradinite de catre educatoare impreuna cu copiii dar si acasa le puteti printa si oferi copilului dumneavoastra pentru a-i oferi un ajutor. Aceste fise au mai multe sarcini de lucru, copilul va trebui sa traseze atatea liniute cate elemente sunt in multimea data, sa formeze o multime cu numarul de elemente pe care il cere fiecare fisa de lucru in parte, sa incercuiasca cifra noua pe care o invata gasind-o printe alte cifre dar si sa scrie cifra respectiva. Invatam sa scriem si sa numaram pana la 10!



Fisa de scris cu cifra  1

Fisa de scris cu cifra 2



Fisa de scris cu cifra 3


Fisa de scris cu cifra 4

Fisa de scris cu cifra 5

Fisa de scris cu cifra 6

Fisa de scris cu cifra 7

Fisa de scris cu cifra 8

Fisa de scris cu cifra 9




Fisa de scris cu cifra 10






27 comentarii:

Elena Rusu spunea...

Multumesc, Laura! Anul acesta imi vor fi de folos...

msuciu spunea...

Frumoase si utile. Multumim!

Unknown spunea...

Fisele sunt foarte utile pentru prescolari.Cum as putea sa le descarc si eu pentru pitici mei?

Maria spunea...

cum as putea sa le descarc?multumesc...

Simina spunea...

Foarte folositoare fisele si pentru mamici. Multumim!

Unknown spunea...

Multumesc, sunt foarte frumos realizate!

Unknown spunea...

super bune si folositoare

Unknown spunea...

super dar cum le pot descarca?

Unknown spunea...

Sunt foarte bine realizate ! Imi puteti spune cum le pot descarca?

bobovimir spunea...

Click dreapta pe planşă şi ˝ Salvează imaginea,sau Save as ˝ :)

corina457 spunea...

dati clic dreapta pe imagine si clic pe save imagine as si il salvati apoi o printati eu le folosesc pentru fiica mea sunt suuuuuper si le recomand

corina457 spunea...

dati clic dreapta pe imagine si clic pe save imagine as si il salvati apoi o printati eu le folosesc pentru fiica mea sunt suuuuuper si le recomand

Maricris spunea...

Multumesc! Nepotelului meu tare mult ii plac!

Unknown spunea...

Multummim!! sunt fisele pe care le dau doamnele la gradi. Si le avem si acasa acum.

Tatiana spunea...

SUPER

Unknown spunea...

Multumim...sunt foarte bune si copilasii nu se plictisesc cand le completeaza...

Unknown spunea...

MULTUMESC. COPIII LUCREAZA CU PLACERE.

Unknown spunea...

Utile. Multumim!

Unknown spunea...

Multumesc! Foarte bun conceptul!

Unknown spunea...

Sunt foarte bine create. Multumim

Unknown spunea...

va multumim! ne sunt de mare folos!

Maria spunea...

Ne sunt de foarte mare ajuor.
Multumim frumos!

Unknown spunea...

Multumim pentru efortul dumneavoastra! Sunt de mare ajutor.

Unknown spunea...

Mulțumesc frumos!

Relu spunea...

Sant de tot rahatul , imagini la rezoluție mica .

Karina Tudor spunea...

Multumim frumos! Sunt foarte utile!

Unknown spunea...

mulțumesc! utile pentru copilași!

Trimiteți un comentariu