IMAGINI de colorat cu Familia pentru saptamana Eu si familia mea

Am postat cateva imagini de colorat / pictat cu membrii familiei ce desfasoara diferite activitati. Aceste imagini pot fi printate si oferite copiilor de gradinita in saptamana ce are ca tema "Eu si familia mea". Acestia vor recunoaste membrii familiei si ii vor colora cu drag.
Imagini colorate cu membrii familiei ce pot fi folosite la centrul "Biblioteca" gasiti aici !
Fise de lucru pentru saptamana "Corpul uman" gasiti aici !
Baietelul si mama

Cu familia

Eu si familia mea

Eu si familia mea

Eu si familia mea

Plimbare cu familia

2 comentarii:

Unknown spunea...

da frumos ma ajutat ms mult cine a facut asta imi place excelent de mult toate imaginiile de colorat pentru copii e super ms

Unknown spunea...

Doamnă dragă, atenție la exprimare!Aveti nepermis de multe greșeli gramaticale! Sper că nu sunteți cadru didactic!

Trimiteți un comentariu