Corpul Uman/ Obiecte de ingrijire personala - Fise de lucru pentru copiii din scola si gradinita

Mai jos am postat cateva fise de lucru ce pot fi folosite in saptamana "Corpul uman" care se desfasoara in gradinite. Fisele au diverse sarcini pe care cei mici trebuie sa le rezolve. Am postat fise cu cele 5 simturi ale omului respectiv vazul, auzul, pipaitul, mirosul si gustul, fise cu partile corpuui uman dar si o fisa cu obiecte de ingrijire personala.
Imagini de colorat pentru saptamana "Eu si familia mea" gasiti aici !

2 /




FISA DE LUCRU - ORGANELE DE SIMT

FISA DE LUCRU - IGIENA PERSONALA

FISA DE LUCRU - IGIENA PERSONALA

FISA DE LUCRU - CORPUL MEU

FISA DE LUCRU - CORPUL MEU


Fisa de lucru

3 comentarii:

Nicole spunea...

Super fise! Foarte utile! Multumim din suflet!

Unknown spunea...

Super fise

cercetare, pasiune = calculator spunea...

Multumim de ajutor ! Succes in continuare !

Trimiteți un comentariu